söndag 21 juni 2009

Nya tag

Inom kort kommer jag att starta denna blogg igen. Efter en tids funderande har jag bestämt mig för att fortsätta med att skriva om frågor som handlar om unga och dagens samhälle. Denna blogg kommer dock att ha ett lite bredare perspektiv än endast IT och etik-frågor.

Jag kommer fram till dess att bloggen startar om några veckor att fortsätta med strategin kring hur vi i Sverige med gemensamma krafter kan bidra till världens bästa skola...såväl på fritid som under skoltid. Vi har ett underbart material i våra unga...varför inte använda dessa resurser?

Allt gott till Er alla!

Jan Svärdhagen

8 kommentarer:

  1. Heja, Janne! Perfekt att du kör igång igen. Snygg layout också./Elza

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka!
    Håller med Elza. Snygg design. Var har du hittat den?

    SvaraRadera
  3. Tack för ert stöd...det uppskattas. Mallen till bloggen fann jag på : http://www.btheme.info/och heter Proff-office: http://www.btheme.info/2009/06/proff-office-right-side.html

    SvaraRadera
  4. Det var roligt att du fortsatte...

    SvaraRadera
  5. Kul Janne, du har faktiskt en hel del bra iaktagelser om omvärlden som är värda att läsa. Allt gott till dig för att du fortsätter skriva.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.